A NEW DIMENSION IN DOOH

Maak van een gewone campagne een 3D experience. DeepScreen® maakt gebruik van de eeuwenoude techniek van ‘anamorfose’, ook wel ‘forced perspective’ genoemd. Het is een manipulatietechniek waarmee beelden wiskundig vervormt worden tot een optische illusie. Zodra de beelden bekeken worden vanuit een specifieke hoek wordt namelijk de illusie van diepte (3D) gecreëerd. DeepScreen® voegt een nieuwe dimensie toe aan een campagne en transformeert 2D content in een unieke, impactvolle 3D experience die het publiek verrast.

DeepScreen template image

Ocean maakt 3D toegankelijk

Ocean’s gepatenteerde DeepScreen® templates kunnen worden gebruikt om het artwork op de juiste manier te vervormen en een unieke illusie te creëren op de schermen. Bijvoorbeeld door de huidige architectuur uit te breiden en object te laten zweven en op de kijker af te laten komen voor een verrassingsmoment. Gebruik de templates creatief en creëer een venster naar een nieuwe wereld!

Westfield Mall of the Netherlands the Carousel - Ocean Outdoor Nederland

Formaat, schaal en locaties

Forced Perspective in DOOH heeft alles te maken met schaal. De grootste schermen creëren namelijk de beste ervaringen en de impactvolle schermen van Ocean laten DeepScreen® campagnes nog beter tot hun recht komen. Ocean’s geselecteerde DeepScreen®-locaties bevinden zich in strategisch gekozen voetgangersgebieden die recht doen aan de ervaring.

  • Amsterdam Leidseplein
  • Rotterdam Binnenwegplein
  • Westfield Mall of the Netherlands | The Unlimited
  • Westfield Mall of the Netherlands | The Skywall
  • Hoofddorp Vier Meren
  • Nieuwegein City Plaza
  • Hilversum Groest
DeepScreen™ Amsterdam Leidseplein

Full motion is king

DeepScreen® werkt het beste op full-motion schermen. Onze ogen zijn getraind om alles dat beweegt in onze omgeving te zien en te volgen. Volgens Engels onderzoek hebben full-motion schermen meer effect dan statische uitingen. Dit betekent dat de advertentie ‘het meest opvallende object’ in het gezichtsveld van de passant kan zijn.
 Een full-motion scherm zal de aandacht beter trekken en daardoor blijft de campagne beter hangen in het langetermijngeheugen.

DeepScreen™ Alive opent een nieuwe wereld binnen 3D DOOH

DeepScreen™ Alive opent een nieuwe wereld binnen 3D DOOH

Meer informatie

Wil je meer informatie over DeepScreen®? Neem dan contact met ons op.

Sales support