Totaal bruto bereik
Schermgrootte
Digitaal scherm
Amsterdamse Poort
In het hart van Amsterdam-Zuidoost vind je het winkelcentrum ‘Amsterdamse Poort’, onderdeel van het winkel- en kantorengebied
ArenAPoort. Je vindt hier grote kantoorpanden en meer dan 160 winkels. In het midden van de Amsterdamse Poort ligt het Bijlmerplein, waar zich onder andere het hoofdkantoor van ING heeft gevestigd. Op dit plein hangt ons 22 m² groot formaat digitaal scherm!
Het Bijlmerplein
Het Bijlmerplein is de plek waar men even rustig geniet van de lunch, het zonnetje of overheen loopt richting het station. Het is hier dan ook de hele dag gezellig druk. Het winkelcentrum ligt op loopafstand van Station Bijlmer ArenA en is hierdoor goed met het openbaar vervoer te bereiken. Wanneer je vanaf Station Bijlmer ArenA richting het plein loopt zie je het scherm al van ver hangen. Bereik met dit scherm een omvangrijke en diverse doelgroep!
Facts
- N113
- Digitaal
- 22 m²
- Totaal bruto bereik: 143.101
- Spotlengte: 6 sec.
- Looplengte: 60 sec.
Groots digitaal adverteren
Adverteren bij Ocean geeft jou de unieke kans om met creatieve content de aandacht te trekken van een groot publiek. Impact maken was nog nooit zo makkelijk! Door te werken met bewegende beelden wordt je campagne 52% beter bekeken, dan wanneer je werkt met stills (bron:Validators). Bovendien houdt je campagne langer de aandacht vast en is deze zichtbaar vanaf lange afstand.
Campagne in de loop
De full-video schermen draaien een loop van 60 seconden. Je campagne komt dus iedere 60 seconden weer voorbij! De loop bestaat uit commerciële- en non-commerciële content. Juist deze afwisseling in content zorgt voor een aantrekkelijke programmering die voor langere tijd de aandacht van voorbijgangers vasthoudt.
Verschillende formaten digitale schermen
Zet jij je campagne in op meerdere digitale schermen en vind je het lastig om jouw beeldmateriaal in verschillende formaten op te maken? Don’t you worry! Onze creatieve ontwerpstudio staat altijd voor jou klaar. Samen halen we het beste uit jouw campagnemateriaal!
Tarieven
Voor het inzetten van een campagne op onze schermen werken wij met een overzichtelijk en transparante tariefstructuur. Iedere locatie heeft een CPM. CPM staat voor Cost-Per-Mile, het bedrag dat je betaalt per 1.000 contacten. Wij werken met verschillende basis CPM. Deze zijn afhankelijk van verschillende factoren zoals: conventioneel (statisch/analoog), digitaal (animated stills ook wel subtiele animatie van 15% beweging) en fullmotion (bewegend beeld en mogelijkheid tot interactiviteit). Bij het bepalen van de basis CPM wordt er ook rekening gehouden met de type locatie. Bij de type locatie kun je denken aan snelweg, winkelcentra, stadscentra en openbaar vervoer.
Om tot een transparante prijs te komen vermenigvuldigen wij de basis CPM met verschillende variabelen:
Bereik: ook wel het schermbereik;
Target: dit is een keuze die je kunt maken op basis van doelgroep, geografie of adaptive inzet;
Looplengte/Passagetijd: waarbij we rekening houden met de looptijd ten opzichte van de passagetijd. Dit houdt in dat iedere passant in de gelegenheid is om de volledige loop te zien terwijl ze langs onze schermen lopen of rijden;
Marktindex: de marktindex is variabel en is afhankelijk van de actualiteiten en historische data.
Deze formule maakt het mogelijk om de campagneprijs, campagnebereik en de campagne CPM te berekenen. Heb je hier vragen over, neem gerust contact met ons op.
Creatie door Ocean
Impact maken, maar geen campagnemateriaal in huis? Onze ontwerpstudio helpt je graag op weg. De designers produceren campagnespots of vertalen bestaand materiaal naar elke vorm van content voor op de schermen. Voor de productie van een spot kom je voor € 600,- al een heel eind. Afhankelijk van je wensen variëren de productiekosten. Het doorvertalen of omzetten van bestaand materiaal kan al voor € 37,50 per locatie.
Interactieve campagnes
Écht de interactie aangaan met jouw publiek? Een groot aantal van onze digitale schermen is uitgerust met de nieuwste technologie. Met onze Innovative Solutions kun je verschillende interactieve campagnes opzetten. Denk bijvoorbeeld aan SMS-acties, livestreams van grote evenementen, Speechbubbles of een Configurator campagne!
Meer informatie
Wil jij meer informatie over adverteren op onze digitale schermen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.
