Totaal bruto bereik
Schermgrootte
Conventionele schermen
Reclamemast Amsterdam Knp Holendrecht 2 A1/A28
De reclamemast staat langs de A9 bij Amsterdam, met ruim 830.000 inwoners de grootste stad van Nederland, bij knooppunt Holendrecht A2/A9. In Amsterdam Zuid-Oost zijn veel hoofdkantoren gevestigd van onder andere ING en McDonalds, ook vind je hier de Ikea en het AMC Academisch Medisch Centrum. De reclamemast heeft twee conventionele billboards; één richting de A2 (Amsterdam, Schiphol en Diemen), en één richting Utrecht. De A9 loopt van de A1 bij knooppunt Diemen via de zuidwestelijke flank van
Amsterdam, Haarlem en IJmuiden naar Alkmaar. De A9 is 96 km lang en staat in de file top 10.
Het verzorgingsgebied van deze reclamemast – gebaseerd op TomTom data – beslaat de hele provincie Utrecht, via het Gooi, Almere en Amsterdam tot de kop van Noord-Holland.
Snelwegreclame
Snelwegreclame heeft een groeiend kijkerspubliek. De afgelopen jaren is het aantal personenauto’s in Nederland toegenomen en dat zal in de toekomst ook zo blijven. Ocean geeft jou de unieke kans om met creatieve content, groots digitaal of conventioneel te adverteren langs de drukste snelwegen van Nederland. Met reclamemasten op toplocaties langs deze drukke snelwegen bereik je dagelijks gegarandeerd een miljoenenpubliek.
Écht de interactie aangaan met jouw publiek? Onze digitale reclamemasten zijn uitgerust met de nieuwste technologie. Zo kan je met jouw campagne adverteren op tijdslot, een live koppeling maken met Facebook of actueler zijn dan de krant van vandaag! Kortom, alles is mogelijk!
Tarieven
Voor het inzetten van een campagne op onze schermen werken wij met een overzichtelijk en transparante tariefstructuur. Iedere locatie heeft een CPM. CPM staat voor Cost-Per-Mile, het bedrag dat je betaalt per 1.000 contacten. Wij werken met verschillende basis CPM. Deze zijn afhankelijk van verschillende factoren zoals: conventioneel (statisch/analoog), digitaal (animated stills ook wel subtiele animatie van 15% beweging) en fullmotion (bewegend beeld en mogelijkheid tot interactiviteit). Bij het bepalen van de basis CPM wordt er ook rekening gehouden met de type locatie. Bij de type locatie kun je denken aan snelweg, winkelcentra, stadscentra en openbaar vervoer.
Om tot een transparante prijs te komen vermenigvuldigen wij de basis CPM met verschillende variabelen:
Bereik: ook wel het schermbereik;
Target: dit is een keuze die je kunt maken op basis van doelgroep, geografie of adaptive inzet;
Looplengte/Passagetijd: waarbij we rekening houden met de looptijd ten opzichte van de passagetijd. Dit houdt in dat iedere passant in de gelegenheid is om de volledige loop te zien terwijl ze langs onze schermen lopen of rijden;
Marktindex: de marktindex is variabel en is afhankelijk van de actualiteiten en historische data.
Deze formule maakt het mogelijk om de campagneprijs, campagnebereik en de campagne CPM te berekenen. Heb je hier vragen over, neem gerust contact met ons op.
Verschillende formaten snelwegreclame
Wil jij jouw campagne inzetten op de reclamemasten, digitaal of conventioneel, maar vind je het lastig om jouw beeldmateriaal in de juiste formaten op te maken? Don’t you worry! Onze creatieve ontwerpstudio staat altijd voor je klaar. Samen halen we het beste uit jouw campagnemateriaal!
Creatie door Ocean
Impact maken, maar geen campagnemateriaal in huis? Onze ontwerpstudio helpt je graag op weg. De designers produceren campagnespots of vertalen bestaand materiaal naar elke vorm van content voor op de schermen. Voor de productie van een spot kom je met € 600,- al een heel eind. Afhankelijk van je wensen variëren de productiekosten. Het doorvertalen of omzetten van bestaand materiaal kan al voor € 37,50 per locatie.
A zijde richting A2
- RM056GBA
- Conventioneel
- Bruto bereik: 571.032
B zijde richting A9
- RM056GBB
- Conventioneel
- Bruto bereik: 600.432
Weten wat wij voor jou kunnen betekenen?
Neem dan vrijblijvend contact op met onze salesafdeling.
