Totaal bruto bereik
Schermgrootte
Digitaal scherm
Middelburg Pottenbakkerssingel
Winkelcentrum TREF Middelburg, het voormalig Trefcenter, aan de Pottenbakkerssingel is voor bewoners van Middelburg een plek voor de dagelijkse boodschappen en voor mensen uit de regio en toeristen vaak het startpunt van een bezoek aan de binnenstad. Vanuit de de parkeergarage loop je door het winkelcentrum heen over de voetgangersbrug de historische binnenstad in van Middelburg. In het winkelcentrum zelf zijn diverse landelijke ketens te vinden zoals de Albert Heijn, Etos, Gall & Gall, Action en Brainwash, maar ook speciaalzaken als Mies Bloemen en de Schoenmaker. Bij de ingang van het winkelcentrum vind je een 17m2 digitaal scherm en die is niet te missen! Het scherm hangt boven de roltrap, hierdoor kan je iedereen bereiken die het centrum in- en uitgaat.
Facts
- N160
- Digitaal
- 17 m²
- Bruto bereik: 85.000
- Spotlengte: 6 sec.
- Looplengte: 60 sec.
Groots digitaal adverteren
Adverteren bij Ocean geeft jou de unieke kans om met creatieve content de aandacht te trekken van een groot publiek. Impact maken was nog nooit zo makkelijk! Door te werken met bewegende beelden wordt je campagne 52% beter bekeken, dan wanneer je werkt met stills (bron:Validators). Bovendien houdt je campagne langer de aandacht vast en is deze zichtbaar vanaf lange afstand.
Tarieven
Voor het inzetten van een campagne op onze schermen werken wij met een overzichtelijk en transparante tariefstructuur. Iedere locatie heeft een CPM. CPM staat voor Cost-Per-Mile, het bedrag dat je betaalt per 1.000 contacten. Wij werken met verschillende basis CPM. Deze zijn afhankelijk van verschillende factoren zoals: conventioneel (statisch/analoog), digitaal (animated stills ook wel subtiele animatie van 15% beweging) en fullmotion (bewegend beeld en mogelijkheid tot interactiviteit). Bij het bepalen van de basis CPM wordt er ook rekening gehouden met de type locatie. Bij de type locatie kun je denken aan snelweg, winkelcentra, stadscentra en openbaar vervoer.
Om tot een transparante prijs te komen vermenigvuldigen wij de basis CPM met verschillende variabelen:
Bereik: ook wel het schermbereik;
Target: dit is een keuze die je kunt maken op basis van doelgroep, geografie of adaptive inzet;
Looplengte/Passagetijd: waarbij we rekening houden met de looptijd ten opzichte van de passagetijd. Dit houdt in dat iedere passant in de gelegenheid is om de volledige loop te zien terwijl ze langs onze schermen lopen of rijden;
Marktindex: de marktindex is variabel en is afhankelijk van de actualiteiten en historische data.
Deze formule maakt het mogelijk om de campagneprijs, campagnebereik en de campagne CPM te berekenen. Heb je hier vragen over, neem gerust contact met ons op.
Creatie door Ocean
Impact maken, maar geen campagnemateriaal in huis? Onze ontwerpstudio helpt je graag op weg. De designers produceren campagnespots of vertalen bestaand materiaal naar elke vorm van content voor op de schermen. Voor de productie van een spot kom je voor € 600,- al een heel eind. Afhankelijk van je wensen variëren de productiekosten. Het doorvertalen of omzetten van bestaand materiaal kan al voor € 37,50 per locatie.
Interactieve campagnes
Écht de interactie aangaan met jouw publiek? Een groot aantal van onze digitale schermen is uitgerust met de nieuwste technologie. Met onze Innovative Solutions kun je verschillende interactieve campagnes opzetten. Denk bijvoorbeeld aan SMS-acties, livestreams van grote evenementen, Speechbubbles of een Configurator campagne!
Meer informatie
Wil je meer informatie over het adverteren? Neem vrijblijvend contact met ons op.
