490.000

Bruto bereik per week

81.030

Netto bereik per week

12 m2

Schermgrootte

De Lijnbaan

De Lijnbaan is de bekendste winkelstraat van Rotterdam. Deze werd geopend in 1953 en was destijds de eerste autovrije winkelboulevard van Europa. Vandaag de dag is deze nog steeds autovrij en kun je hier perfect winkelen. De Lijnbaan komt uit op het Binnenwegplein en sluit aan op de Koopgoot. Op deze toplocatie vind je dan ook een 12m2 scherm die al van veraf te zien is.

Het groot digital format scherm vind je boven de ingang van de River Island en heeft een perfecte aanlooproute. Hierdoor trek je de aandacht van een omvangrijke en diverse doelgroep! Wekelijks trekt de Lijnbaan ruim 500.000 bezoekers die jij kunt bereiken net voor het aankoopmoment. Maak d.m.v. het Lijnbaan scherm op een unieke manier indruk op een grote hoeveelheid shoppers!

Groots digitaal adverteren

Adverteren bij Ocean geeft jou de unieke kans om met creatieve content de aandacht te trekken van een groot publiek. Impact maken was nog nooit zo makkelijk! Door te werken met bewegende beelden wordt je campagne 52% beter bekeken, dan wanneer je werkt met stills (bron: Validators). Bovendien houdt je campagne langer de aandacht vast en is deze zichtbaar vanaf lange afstand.

Facts

  • Bruto bereik: 490.000 bezoekers per week
  • Netto bereik: 81.030 bezoekers per week
  • Schermgrootte: 12 m2
  • Spotfrequentie is 1x per minuut

Wisselende formaten

Zet jij, je campagne in op meerdere schermen en vind je het lastig om jouw beeldmateriaal in verschillende formaten op te maken? Don’t you worry! Onze creatieve ontwerpstudio staat altijd voor jou klaar. Samen halen we het beste uit jouw campagnemateriaal!

Creatie door content

Impact maken, maar geen campagnemateriaal in huis? Onze ontwerpstudio helpt je graag op weg. Deze designers produceren campagnespots of vertalen bestaand materiaal naar full video content voor op de digitale schermen (€ 37,50 per locatie). Afhankelijk van je wensen variëren de productiekosten, maar kom je voor € 600,- al een heel eind.

Campagne in de loop

De full-video schermen draaien een loop van 3 minuten. Je campagne komt dus iedere 3 minuten weer voorbij! De loop bestaat uit commerciële- en non-commerciële content. Juist deze afwisseling in content zorgt voor een aantrekkelijke programmering die voor langere tijd de aandacht van voorbijgangers vasthoudt.

Interactieve campagnes

Écht de interactie aangaan met jouw publiek? Een groot aantal van onze digitale schermen is uitgerust met de nieuwste technologie. Met onze Innovative Solutions kun je verschillende interactieve campagnes opzetten. Denk bijvoorbeeld aan SMS-acties, livestreams van grote evenementen, Speechbubbles of een Configurator campagne!

Downloads

  • Leaflet Rotterdam LijnbaanDownload
  • Aanleverspecificatie Rotterdam LijnbaanDownload

Weten wat wij voor jou kunnen betekenen?

Neem dan vrijblijvend contact op met onze salesafdeling.

Sales support
Sales support

© 2020 - Ocean Nederland