96.154

Bruto bereik per week

49.680

Netto bereik per week

28 m2

Schermgrootte

Mall of the Netherlands

Winkelcentrum Leidsenhage ondergaat momenteel een metamorfose en zal in 2020 verdergaan als het grootste winkelcentrum van Nederland onder de naam Westfield Mall of the Netherlands. Het eerste deel van het centrum is al open – een convenience- en etenswaren markt van 2.500m2. Fresh! is dé plek waar je komt voor je dagelijkse boodschappen en waar je kunt genieten van proeverijen, verse maaltijden, maar ook van leuke workshops en demonstraties.

Het unieke en volledig overdekt winkelcentrum waar ‘een dagje uit’ centraal staat trekt nu jaarlijks ongeveer 5 miljoen bezoekers en dat wordt door de uitbreiding alleen maar meer!

Jij kan met jouw campagne deze bezoekers bereiken door te adverteren op ons 28m2 groot formaat digitaal scherm! Een ruim en gevarieerd publiek bereiken is nog nooit zo makkelijk geweest.

Groots digitaal adverteren

Adverteren bij Ocean geeft jou de unieke kans om met creatieve content de aandacht te trekken van een groot publiek. Impact maken was nog nooit zo makkelijk! Door te werken met bewegende beelden wordt je campagne 52% beter bekeken, dan wanneer je werkt met stills (bron: Validators). Bovendien houdt je campagne langer de aandacht vast en is deze zichtbaar vanaf lange afstand.

Facts

  • Bruto bereik: 96.154 bezoekers per week
  • Netto bereik: 49.680 bezoekers per week
  • Schermgrootte: 28 m2
  • Spotfrequentie is 1x per minuut

Wisselende formaten

Zet jij, je campagne in op meerdere schermen en vind je het lastig om jouw beeldmateriaal in verschillende formaten op te maken? Don’t you worry! Onze creatieve ontwerpstudio staat altijd voor jou klaar. Samen halen we het beste uit jouw campagnemateriaal!

Creatie door content

Impact maken, maar geen campagnemateriaal in huis? Onze ontwerpstudio helpt je graag op weg. Deze designers produceren campagnespots of vertalen bestaand materiaal naar full video content voor op de digitale schermen (€ 37,50 per locatie). Afhankelijk van je wensen variëren de productiekosten, maar kom je voor € 600,- al een heel eind.

Campagne in de loop

De full-video schermen draaien een loop van 3 minuten. Je campagne komt dus iedere 3 minuten weer voorbij! De loop bestaat uit commerciële- en non-commerciële content. Juist deze afwisseling in content zorgt voor een aantrekkelijke programmering die voor langere tijd de aandacht van voorbijgangers vasthoudt.

Interactieve campagnes

Écht de interactie aangaan met jouw publiek? Een groot aantal van onze digitale schermen is uitgerust met de nieuwste technologie. Met onze Innovative Solutions kun je verschillende interactieve campagnes opzetten. Denk bijvoorbeeld aan SMS-acties, livestreams van grote evenementen, Speechbubbles of een Configurator campagne!

Downloads

  • Leaflet Westfield Mall of the NetherlandsDownload
  • Aanleverspecificatie Westfield Mall of the NetherlandsDownload

Weten wat wij voor jou kunnen betekenen?

Neem dan vrijblijvend contact op met onze salesafdeling.

Sales support
Sales support