Lancering elektrische Jeep Avenger eerste DeepScreen™ campagne langs de snelweg van Ocean Outdoor

‘Jeep pioniert van oudsher’

Met de overheidssubsidie van 2.950 euro die per 1 januari weer beschikbaar is voor 100% elektrische auto’s grijpt moederbedrijf Stellantis het momentum aan om de Jeep Avenger te introduceren aan het grote publiek en omdat het model nog niet in de showroom te zien is werd gezocht naar een medium met grote visuele impact. Daarbij kozen ze ervoor gebruik te maken van een primeur: de inzet van Ocean DeepScreen™ op geselecteerde iconische schermen langs de A1, A10 en A4. DeepScreen™ On the Road.

 

Media-inzet die anders dan anders is

Jeep staat aan de vooravond van een nieuw tijdperk. De volledige modellenlijn is hybride of volledig elektrisch aangedreven. En met de komst van het nieuwste model is Jeep nu ook aanwezig in het populaire SUV B-segment. De 100% elektrische Jeep Avenger wordt dit voorjaar in de showroom verwacht, maar is nu al te bestellen. De pre-order campagne is bedoeld om klanten de kans te geven om straks als één van de eersten in Nederland de Avenger te bestellen én direct ook te profiteren van de overheidssubsidie.

Esther Roodklif, Media Manager Jeep-Stellantis – Stellantis is een van ‘s werelds toonaangevende autofabrikanten en een aanbieder van mobiliteit: “Het is uniek dat we nu een mediacampagne voor een nieuw model inzetten, terwijl de Avenger nog niet in de showroom staat. De ‘traditionele’ TV-campagne volgt in het voorjaar, maar we willen het momentum alvast benutten en de consument attenderen op deze 100% elektrische Jeep in een prijsklasse onder de 41.000 euro. Zeker met de overheidssubsidie is deze nieuwste, avontuurlijke Jeep een mooi (en nieuw) alternatief voor autorijdend Nederland.

De keuze voor de spectaculaire Ocean Outdoor 3D DeepScreen™ reclamemasten was snel gemaakt. Avenger is een baanbrekend model en dat vraagt om media-inzet die anders dan anders is. Market first, innovatief en opvallend. Jeep pioniert van oudsher – een logische stap dus om als eerste automerk in te stappen bij deze innovatieve masten van Ocean.”

The New Dimension in DOOH

De lancering van de elektrische Jeep Avenger vormt tegelijkertijd de lancering van DeepScreen™ On the Road – The New Dimension in DOOH (Digital Out of Home) – van Ocean Outdoor, met nu nog drie schermen, maar dat zullen er snel meer worden.

Kees Wilbrink, Commercieel Directeur Ocean: “Stellantis is een geweldige partner in business van Ocean. Dat is een belangrijke, maar niet de enige reden om juist samen deze unieke primeur te realiseren. Met DeepScreen™ wordt de visuele kracht van deze prachtige auto versterkt én getoond op de plek waar dat heel krachtig is. Een nieuw automodel in het straatbeeld, doet begeren. Een optimale combinatie van juiste (visuele) boodschap, juiste plaats en juiste tijd.”

Voor vragen neem contact op met:

Jorinde Hehanussa:
jorinde.hehanussa@oceanoutdoor.nl
+316 2338 9788.

Deel op