Amsterdam, januari 2021 – Nightwatch, de Extreme, 100% plantaardige energy drink, gebruikt de huidige avondklok om haar nieuwe campagne te lanceren.

Afgelopen weekend startte de nieuwe Nightwatch campagne op het landelijk digitale Ocean netwerk. Een campagne die alleen na 21u wordt uitgezonden en zich richt op mensen met vitale beroepen die wel op straat mogen zijn. Kortom mensen die wel wat extra energie kunnen gebruiken. De campagne loopt tot en met 9 februari.

Het concept van House of Sports is even briljant als eenvoudig. Het tijdsgebonden adverteren is niet alleen efficiënt omdat het een 100% match is met de doelgroep, het is ook een blijk van waardering voor de mensen die ‘s nachts voor ons klaar staan. Positive energy.

Daniel Hazewindus, Nightwatch: “Het is ieders belang dat men weet dat er een nieuwe generatie energie drank bestaat. House of Sport, Ocean en Mickely & Partners helpen daar aan mee! U ook?”

Meindert van den Heuvel, Ocean: “Dit is zijn de USP’s van digitaal adverteren. Flexibel, creatief en efficiënt. Wordt de avondklok een beetje mooier van.”

Credits
Concept House of Sports, DTP Mickely & Partners

Nightwatch

Nightwatch is de nieuwe, 100% plantaardige, energy drink gemaakt van het blad van de guayusa (gwhy-you-sa). Guayusa is een cafeïne houdend blad dat groeit in het regenwoud van de Amazone, waar de Quichua stam het al eeuwen gebruikt om hun instincten scherp te houden als ze ’s nachts hun dorpen bewaken, jagen of tijdens rituelen. Deze mannen heten dan ook de ‘Night Watchmen’.

Nightwatch geeft meer energie en focus op iedere moment zonder de highs en lows die koffie en kunstmatige energy drinks hebben. Hierdoor vervult Nightwatch de bestaande behoefte aan een energie drank met een 100% plantaardig product. Nightwatch extreme energy, for focus and power. Drink positive energy. Drink Nightwatch.

Nightwatch is te koop op festivals, horeca, alle vooraanstaande retailers en online bij Nightwatchdrink.com.

Ocean Outdoor Nederland

Ocean Outdoor Nederland is marktleider in Digital-Out-of-Home (lees: DOOH), de snelgroeiende specialisatie binnen Out-of-Home. Met een landelijk netwerk van 164 locaties en 286 schermen langs snelwegen en in de steden, worden dagelijks miljoenen mensen bereikt.
Ocean Outdoor Nederland heeft kwaliteit en innovatie hoog in het vaandel. Daarom investeren wij continue in de nieuwste DOOH-technologie en onderzoeksmogelijkheden ten behoeve van adverteerders, mediabureaus en concessiegevers.
Ocean Outdoor Nederland is onderdeel van Ocean Outdoor Limited met vestigingen in het Verenigd Koninkrijk, Zweden, Finland, Denemarken en Duitsland.

Voor vragen neem contact op:
Marlies Smits: marlies.smits@oceanoutdoor.nl of +316 1076 6161.

Deel op