Ocean introduceert wederom unieke propositie langs de A2

Amsterdam, maart 2021 – Ocean domineert de A2, een van de belangrijkste verkeersaders door Nederland. In totaal heeft Ocean nu 19 locaties langs de A2 en kunnen er wekelijks bijna 20 miljoen mensen worden bereikt. Naast het Bijenhotel, de meest duurzame snelwegmast van Nederland, is er deze week wederom een unieke propositie live gegaan.

Per heden vind je bij Utrecht Knooppunt Oudenrijn A2/A12 de nieuwste propositie van Ocean Outdoor Nederland. Deze dubbelzijdige locatie heeft een digitale zijde richting Utrecht/Amsterdam en een conventionele zijde richting Den Bosch, beide 100m2. Met de komst van deze unieke nieuwe locatie wordt het portfolio van Ocean nog verder verrijkt en wordt de positie als grootste digitale OOH-speler verder verstevigd.

Meindert van den Heuvel, Managing Director Ocean Outdoor: “Iconische scherm locaties met superieur bereik. Dat is Ocean in zes woorden. Dit nieuw scherm past naadloos in het rijtje van onze laatste ontwikkelingen: Westfield Mall of the Netherlands, Zuid WTC en het Bijenhotel langs de A2.”

Wil je meer weten over de advertentie mogelijkheden neem contact op sales@oceanoutdoor.nl .

Voor overige vragen neem contact op:
Marlies Smits: marlies.smits@oceanoutdoor.nl of +316 1076 6161.

Ocean Outdoor Nederland

Ocean Outdoor Nederland is marktleider in Digital-Out-of-Home (lees: DOOH), de snelgroeiende specialisatie binnen Out-of-Home. Met een landelijk netwerk van 164 locaties en 286 schermen langs snelwegen en in de steden, worden dagelijks miljoenen mensen bereikt.
Ocean Outdoor Nederland heeft kwaliteit en innovatie hoog in het vaandel. Daarom investeren wij continue in de nieuwste DOOH-technologie en onderzoeksmogelijkheden ten behoeve van adverteerders, mediabureaus en concessiegevers.
Ocean Outdoor Nederland is onderdeel van Ocean Outdoor Limited met vestigingen in het Verenigd Koninkrijk, Zweden, Finland, Denemarken en Duitsland.

Deel op