Westfield Mall of the Netherlands, 30 september 2021 – Sinds de opening van de mall exploiteert Ocean hier 49 digitale schermen. Met de komst van het nieuwe digitale scherm ‘The Unlimited’ breidt Ocean haar portfolio uit en verstevigt hiermee de unieke propositie.

Naast de huidige schermen – Carousel – The Entrance – Large Format Landscape – 44 Digital Totems – is er per heden ook The Unlimited. Dit unieke scherm is 28m² groot, volledig interactief en perfect in te zetten voor onze specials: Deepscreen™, AR of Speechbubbels. Dankzij de ligging van het scherm is deze zeer geschikt voor activaties. Denk hierbij aan een dedicated campagne met promotie, een eigen stand voor het scherm, het uitdelen van goodies, een fotobooth etc. Vanuit Ocean Labs kunnen wij meedenken op zowel technisch als op creatief gebied en assisteren wij graag bij het opzetten van activaties.

Xavier Tilman, Managing Director Ocean Outdoor Nederland – “De lancering van The Unlimited in het prachtige Westfield Mall of The Netherlands vormt een nieuw hoofdstuk in de geschiedenis van Digital Out of Home.
The Unlimited is een unieke propositie waarin alles wat Digital Out of Home zo krachtig maakt bij elkaar komt en niets meer aan de verbeelding wordt overgelaten. Het 28m² full motion scherm in het hart van Westfield Mall of the Netherlands bevat state of the art technologie waarmee verschillende vormen van interactie, waaronder augmented reality en interactive gaming, eenvoudig kunnen worden gerealiseerd.
Ook de recent succesvol geïntroduceerde Deepscreen™ technologie, waarmee 3D campagnes kunnen worden vertoond en uitingen echt tot leven komen, behoort tot de mogelijkheden. Om de effectiviteit van campagnes nog verder te vergroten biedt Ocean ook de mogelijkheid om de scherminzet te combineren met promotionele activatie voor het scherm. Voor adverteerders een unieke mogelijkheid om, in een inspirerende winkelomgeving, laagdrempelig impact toe te voegen aan een campagne.”

Westfield Mall of the Netherlands

Groots en spectaculair dat is Westfield Mall of the Netherlands. De mall geeft bezoekers een zogeheten ‘360 graden-experience’. Men vindt hier honderden winkels met driedimensionale etalages, een Kinepolisbioscoop met elf zalen, een indoor versmarkt, bowlingbanen, een Instagram museum en nog andere leisure-attracties. Dit nieuwe en volledig overdekte shopping- en experience mall van 117.000m² is zeker het bezoeken waard.

Ocean Outdoor Nederland

Ocean Outdoor Nederland is marktleider in Digital-Out-of-Home (lees: DOOH), de snelgroeiende specialisatie binnen Out-of-Home. Met een landelijk netwerk van 195 locaties en 335 schermen langs snelwegen en in de steden, worden dagelijks miljoenen mensen bereikt.
Ocean Outdoor Nederland heeft kwaliteit en innovatie hoog in het vaandel. Daarom investeren wij continue in de nieuwste DOOH-technologie en onderzoeksmogelijkheden ten behoeve van adverteerders, mediabureaus en concessiegevers.
Ocean Outdoor Nederland is onderdeel van Ocean Outdoor Limited met vestigingen in het Verenigd Koninkrijk, Zweden, Finland, Denemarken en Duitsland.

Meer weten over de advertentiemogelijkheden? Neem contact op via: sales@oceanoutdoor.nl of +31(0)20 210 6072.
Voor overige vragen neem contact op met Marlies Smits: marlies.smits@oceanoutdoor.nl of +316 1076 6161.

Deel op