Volledig digitaal Ocean netwerk live in Westfield Mall of the Netherlands

Westfield Mall of the Netherlands, 23 maart 2021 – Met veel trots kan Ocean melden dat het volledige netwerk digitale schermen in Westfield Mall of the Netherlands operationeel is. Westfield Mall of the Netherlands heeft haar deuren geopend en daarmee zijn ook officieel de 49 digitale schermen live.

Westfield MoN Opening

Afgelopen week opende Westfield Mall of the Netherlands de volledig nieuwe experience, een allesomvattende, unieke, innovatieve winkel-, eet-, vrijetijds- en entertainment bestemming in het hart van de Randstad, Leidschendam. Van brunch tot winkelen, van een film tot uitgebreid dineren, bij deze mall staat de beleving centraal. Dit nieuwe en volledig overdekte shopping- en experience mall van 117.000m² ‘met een viersterren serviceniveau’ heeft behalve 280 winkels ook een mega-bioscoop, bowling, de Gamestate arcade hal en Instagram museum Youseu.

Westfield MoN Carousel en Totems

Verspreid door de gehele mall vindt men 22 digitale totems (17 binnen en 5 buiten). Aan beide zijde van de totems bevinden zich een digitale full-motion scherm van 2m². Multiple touchpoints met consumenten gegarandeerd met de inzet van dit netwerk.

De meest iconische propositie is de ‘Carousel’, de enige in zijn soort in Nederland. Het is een imposante 17m² dubbelzijdig scherm dat hangt aan het plafond en langzaam ronddraait. Dit roterende full-motion scherm hangt midden in het centrale plein en draagt bij aan de unieke beleving van de consumenten.

Large Format Portrait

Daarnaast zijn er in de mall ook nog twee unieke groot formaat digitale blikvangers: de ‘Large Format Landscape’ van 20m² en de ‘Large Format Portrait’ van 28m² die beide perfect in te zetten zijn voor innovatieve campagnes.

“Niemand hoeft zich meer af te vragen hoe retail er in de toekomst uit komt te zien. Dat kan men namelijk ervaren nu Westfield Mall of the Netherlands geopend is. Kosten noch moeite zijn gespaard om winkelen om te zetten tot een ware beleving. Ocean Outdoor is trots partner van Westfield Mall of the Netherlands en zal in de mall 49 iconische digitale schermen gaan exploiteren.
Wij bieden adverteerders een ongekend netwerk voor het bereiken van zeer interessante doelgroepen. Daarnaast zal Westfield centraal komen te staan bij de digitale innovatie strategie van Ocean Outdoor. Veel nieuwe (mogelijke interactieve) mediaconcepten zullen worden gelanceerd vanuit Westfield Mall of the Netherlands. Wij kijken uit naar een mooi vervolg van de fijne samenwerking met Unibail Rodamco Westfield met als doel om samen Westfield Mall of the Netherlands tot een groot succes te maken!” – Xavier Tilman, Managing Director Ocean Outdoor.

“Compleet anders dan andere winkelcentra in Nederland, mede door de komst van diverse flag ship stores, de hoogwaardige architectuur, onderscheidende horecagelegenheden, bijzondere evenementen en breed aanbod aan leisure. Beleving en service zijn key bij Westfield, zo is er met iedere retailer om tafel gezeten om een unieke ervaring binnen de Mall te creëren” aldus Teun Koek, Project Director Westfield Mall of the Netherlands

“Compleet anders dan andere winkelcentra in Nederland, mede door de komst van diverse flag ship stores, de hoogwaardige architectuur, onderscheidende horecagelegenheden, bijzondere evenementen en breed aanbod aan leisure. Beleving en service zijn key bij Westfield, zo is er met iedere retailer om tafel gezeten om een unieke ervaring binnen de Mall te creëren” aldus Teun Koek, Project Director Westfield Mall of the Netherlands

Wil je meer weten over de advertentie mogelijkheden neem contact op via sales@oceanoutdoor.nl .

Voor overige vragen neem contact op met:
Marlies Smits: marlies.smits@oceanoutdoor.nl of +316 1076 6161.

Ocean Outdoor Nederland

Ocean Outdoor Nederland is marktleider in Digital-Out-of-Home (lees: DOOH), de snelgroeiende specialisatie binnen Out-of-Home. Met een landelijk netwerk van 190 locaties en 331 schermen langs snelwegen en in de steden, worden dagelijks miljoenen mensen bereikt.
Ocean Outdoor Nederland heeft kwaliteit en innovatie hoog in het vaandel. Daarom investeren wij continue in de nieuwste DOOH-technologie en onderzoeksmogelijkheden ten behoeve van adverteerders, mediabureaus en concessiegevers.
Ocean Outdoor Nederland is onderdeel van Ocean Outdoor Limited met vestigingen in het Verenigd Koninkrijk, Zweden, Finland, Denemarken en Duitsland.

Deel op