Totaal bruto bereik
Schermgrootte
Conventionele schermen
Reclamemast Den Bosch Knp Deil A2
Deze reclamemast staat langs de A2 bij Waardenbrug, en kijkt uit over knooppunt Deil A2 en de brug Zaltbommel (Martinus Nijhoffbrug). De reclamemast heeft twee conventionele billboards: één richting Utrecht en één richting Den Bosch. De A2 loopt van de Nieuwe Utrechtsebrug bij Amsterdam via Utrecht, ’s-Hertogenbosch en Eindhoven naar Maastricht. De A2 is 212 km lang en staat in de avondfile top 10.
Het verzorgingsgebied van deze reclamemast – gebaseerd op TomTom data – strekt zich uit van Leiden, Amsterdam en Almere via Utrecht en Den Bosch tot Tilburg en Eindhoven.
Adverteren op reclamemasten
Snelwegreclame heeft een groeiend kijkerspubliek. De afgelopen jaren is het aantal personenauto’s in Nederland toegenomen en dat zal in de toekomst ook zo blijven. Ocean geeft jou de unieke kans om met creatieve content, groots digitaal of conventioneel te adverteren langs de drukste snelwegen van Nederland. Met reclamemasten op toplocaties langs deze drukke snelwegen bereik je dagelijks gegarandeerd een miljoenenpubliek.
Écht de interactie aangaan met jouw publiek? Onze digitale reclamemasten zijn uitgerust met de nieuwste technologie. Zo kan je met jouw campagne adverteren op tijdslot, een live koppeling maken met Facebook of actueler zijn dan de krant van vandaag! Kortom, alles is mogelijk!
Tarieven
Voor het inzetten van een campagne op onze schermen werken wij met een overzichtelijk en transparante tariefstructuur. Iedere locatie heeft een CPM. CPM staat voor Cost-Per-Mile, het bedrag dat je betaalt per 1.000 contacten. Wij werken met verschillende basis CPM. Deze zijn afhankelijk van verschillende factoren zoals: conventioneel (statisch/analoog), digitaal (animated stills ook wel subtiele animatie van 15% beweging) en fullmotion (bewegend beeld en mogelijkheid tot interactiviteit). Bij het bepalen van de basis CPM wordt er ook rekening gehouden met de type locatie. Bij de type locatie kun je denken aan snelweg, winkelcentra, stadscentra en openbaar vervoer.
Om tot een transparante prijs te komen vermenigvuldigen wij de basis CPM met verschillende variabelen:
Bereik: ook wel het schermbereik;
Target: dit is een keuze die je kunt maken op basis van doelgroep, geografie of adaptive inzet;
Looplengte/Passagetijd: waarbij we rekening houden met de looptijd ten opzichte van de passagetijd. Dit houdt in dat iedere passant in de gelegenheid is om de volledige loop te zien terwijl ze langs onze schermen lopen of rijden;
Marktindex: de marktindex is variabel en is afhankelijk van de actualiteiten en historische data.
Deze formule maakt het mogelijk om de campagneprijs, campagnebereik en de campagne CPM te berekenen. Heb je hier vragen over, neem gerust contact met ons op.
Diverse formaten
Wil jij jouw campagne inzetten op de reclamemasten, digitaal of conventioneel, maar vind je het lastig om jouw beeldmateriaal in de juiste formaten op te maken? Don’t you worry! Onze creatieve ontwerpstudio staat altijd voor je klaar. Samen halen we het beste uit jouw campagnemateriaal!
Creatie door Ocean
Impact maken, maar geen campagnemateriaal in huis? Onze ontwerpstudio helpt je graag op weg. De designers produceren campagnespots of vertalen bestaand materiaal naar elke vorm van content voor op de schermen. Voor de productie van een spot kom je met € 600,- al een heel eind. Afhankelijk van je wensen variëren de productiekosten. Het doorvertalen of omzetten van bestaand materiaal kan al voor € 37,50 per locatie.
A zijde richting Utrecht
- RM072GBA
- Conventioneel
- Bruto bereik: 659.064
B zijde richting Den Bosch
- RM072GBB
- Conventioneel
- Bruto bereik: 661.248
Meer informatie
Weten wat wij voor jou kunnen betekenen? Neem dan vrijblijvend contact op met onze salesafdeling.
