Totaal bruto bereik
Schermgrootte
Digital totems
De Digital Totems
Sinds 2014 is er 600 miljoen euro geïnvesteerd om het bestaande winkelcentrum Leidschenhage om te toveren tot de eerste allesomvattende winkelervaring van deze omvang in Nederland; Westfield Mall of the Netherlands. Een retail, leisure en entertainment bestemming met de beste conceptstores, hypermoderne vrijetijd activiteiten, meeslepende evenementen en een superieur aanbod op het gebied van eten.
Westfield Mall of the Netherlands is een uniek winkelcentrum met een oppervlakte van 117.000m2 waarin 280 winkels en restaurants en een Kinepolis bioscoop met 10 zalen zich hebben gevestigd. Ook zijn er 4.000 gratis parkeerplekken aanwezig. Het is dé plek waar mensen elkaar kunnen ontmoeten, samenkomen, winkelen en ondergedompeld worden in een wereld vol nieuwe ervaringen.
Verspreid door de mall staan er 22 digitale totems en zullen als een pakket worden verkocht. De totems zijn 2m2, volledig fullmotion en tweezijdig. De totems bevinden zich op de drukste plekken van de mall. Dankzij de dezelfde verhoudingen als de totems kan de Westfield Mall of the Netherlands Large Format Portrait eenvoudig aan dit pakket worden toegevoegd.
Facts
- N127-N130 & N135-N144
- 22 digital totems
- 44 schermen
- Digitaal
- 75 inch
- Bruto bereik totaal totems: 3.234.000
- Spotlengte: 6 & 10 sec.
- Looplengte: 60 sec.
Groots digitaal adverteren
Adverteren bij Ocean geeft jou de unieke kans om met creatieve content de aandacht te trekken van een groot publiek. Impact maken was nog nooit zo makkelijk! Door te werken met bewegende beelden wordt je campagne 52% beter bekeken, dan wanneer je werkt met stills (bron:Validators). Bovendien houdt je campagne langer de aandacht vast en is deze zichtbaar vanaf lange afstand.
Campagne in de loop
De full-video schermen draaien een loop van 60 seconden. Je campagne komt dus iedere 60 seconden weer voorbij! De loop bestaat uit commerciële- en non-commerciële content. Juist deze afwisseling in content zorgt voor een aantrekkelijke programmering die voor langere tijd de aandacht van voorbijgangers vasthoudt.
Digitale schermen in verschillende formaten
Zet jij je campagne in op meerdere digitale en/of conventionele schermen en vind je het lastig om jouw beeldmateriaal in verschil lende formaten op te maken? Don’t you worry! Onze creatieve ontwerpstudio staat altijd voor jou klaar. Samen halen we het beste uit jouw campagnemateriaal!

Propositie in Westfield Mall of the Netherlands
In en rondom Westfield Mall of the Netherlands vind je in totaal 49 digitale schermen waaronder de 22 dubbelzijdig digitale totems. Zo vind je op de route naar de parkeerplekken de eerste digitale eye-catcher van de mall ’The Entrance’. De tweede eye-catcher is de ‘Carousel’ en hangt midden op het plein. Daarnaast vind je in de mall nog twee groot formaat digitale eye-catchers: de ‘Large Format Landscape’ en de ‘Large Format Portrait’.
Tarieven
Voor het inzetten van een campagne op onze schermen werken wij met een overzichtelijk en transparante tariefstructuur. Iedere locatie heeft een CPM. CPM staat voor Cost-Per-Mile, het bedrag dat je betaalt per 1.000 contacten. Wij werken met verschillende basis CPM. Deze zijn afhankelijk van verschillende factoren zoals: conventioneel (statisch/analoog), digitaal (animated stills ook wel subtiele animatie van 15% beweging) en fullmotion (bewegend beeld en mogelijkheid tot interactiviteit). Bij het bepalen van de basis CPM wordt er ook rekening gehouden met de type locatie. Bij de type locatie kun je denken aan snelweg, winkelcentra, stadscentra en openbaar vervoer.
Om tot een transparante prijs te komen vermenigvuldigen wij de basis CPM met verschillende variabelen:
Bereik: ook wel het schermbereik;
Target: dit is een keuze die je kunt maken op basis van doelgroep, geografie of adaptive inzet;
Looplengte/Passagetijd: waarbij we rekening houden met de looptijd ten opzichte van de passagetijd. Dit houdt in dat iedere passant in de gelegenheid is om de volledige loop te zien terwijl ze langs onze schermen lopen of rijden;
Marktindex: de marktindex is variabel en is afhankelijk van de actualiteiten en historische data.
Deze formule maakt het mogelijk om de campagneprijs, campagnebereik en de campagne CPM te berekenen. Heb je hier vragen over, neem gerust contact met ons op.
Creatie door Ocean
Impact maken, maar geen campagnemateriaal in huis? Onze ontwerpstudio helpt je graag op weg. De designers produceren campagnespots of vertalen bestaand materiaal naar elke vorm van content voor op de schermen. Voor de productie van een spot kom je voor € 600,- al een heel eind. Afhankelijk van je wensen variëren de productiekosten. Het doorvertalen of omzetten van bestaand materiaal kan al voor € 37,50 per locatie.
Interactieve campagnes
Écht de interactie aangaan met jouw publiek? Een groot aantal van onze digitale schermen is uitgerust met de nieuwste technologie. Met onze Innovative Solutions kun je verschillende interactieve campagnes opzetten. Denk bijvoorbeeld aan SMS-acties, livestreams van grote evenementen, Speechbubbles of een Configurator campagne!
Meer informatie
Wil je meer informatie over het adverteren op de Digital Totems? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.
