Dit is jouw kans om te werken bij één van de snelst groeiende mediabedrijven van Nederland. Ocean Outdoor Nederland is marktleider in Digital-Out-of-Home (lees: DOOH), een specialisatie binnen Out-of-Home. Ongetwijfeld ben je ons al heel vaak tegengekomen, wij hebben namelijk een landelijk netwerk van 191 locaties en 348 groot formaat schermen langs snelwegen, rondom het openbaar vervoer, in winkel- en stadscentra. Wij werken daarbij intensief samen met adverteerders, mediabureaus en reclamebureaus die gebruik maken van onze schermen.

Wil jij ook dat jouw werk dagelijks wordt opgemerkt door miljoenen mensen en wil je werken vanuit een inspirerende werkomgeving uitkijkend over Amsterdam in een superleuk team, dan is Ocean Outdoor jouw bedrijf!

Ocean Outdoor Nederland is onderdeel van Ocean Outdoor Limited met vestigingen in het Verenigd Koninkrijk, Zweden, Noorwegen, Finland, Denemarken en Duitsland. Ter uitbreiding van ons team in Amsterdam zijn wij per direct op zoek naar een

 

Business Application manager (m/v)

Applicatiebeheerder

 

Als Business Application Manager zorg je dat de applicaties die Ocean gebruikt blijven functioneren en innoveren. Je speelt een essentiële rol in het draaiende houden van onze business en het gehele team. Ons unieke applicatie landschap, waar data een belangrijke rol speelt, is altijd in ontwikkeling. Als Business Application Manager zul je dan ook de organisatie goed moeten leren kennen om de wensen van de verschillende gebruikers inzichtelijk te maken. Samen met het Innovatie team zorg je er voor dat deze wensen ook geïmplementeerd worden. Jij weet als geen ander de verbinding tussen de techniek en de mensen te leggen, en maakt ingewikkelde processen helder voor alle gebruikers. Daarnaast schakel je veel met onze ICT partners, om te zorgen dat onze processen en applicaties voldoen aan de huidige standaarden.

 

Wat zijn de taken van een applicatiebeheerder?

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor gebruikers voor vragen over onze applicaties
  • Je update, onderhoudt en verbetert applicaties
  • Je test nieuwe functionaliteiten voordat deze naar de gebruikers gaan
  • Je traint je collega’s in het gebruik van de applicaties
  • Je bent de link tussen veel leveranciers en onze key-users
  • Je adviseert management in keuzes in het applicatielandschap
  • Je schakelt met onze ICT partners om de kantoor ICT soepel te laten verlope

 

Wie ben jij?
Graag komen wij voor deze functie met je in contact als je jezelf herkent in het volgende profiel:

  • Je hebt HBO denk/werkniveau, een afgeronde studie in de richting business IT heeft een pre.
  • Je hebt een goed analytisch vermogen en werkt oplossingsgericht
  • Je hebt een uitstekend procesmatig inzicht.
  • Proactieve instelling, je draagt verbeteringen aan waar je ze ziet.
  • Kennis van Salesforce is een pre
  • Affiniteit met scripting, zoals SQL en Python is fijn.
  • Je werkt gestructureerd, en documenteert graag.

 

Wat bieden wij?

  • Uiteraard een marktconform salaris en vakantiedagen;
  • Hybride werken;
  • Goede pensioenregeling;
  • Een bovengemiddelde incentive regeling, voor een groot deel gebaseerd op gezamenlijk resultaat;
  • Een baan waarin veel te leren is, persoonlijke ontwikkeling, midden in de media industrie;
  • Een fantastische werkplek op de 10e verdieping in Amsterdam Zuid, met uitzicht over heel Amsterdam.
  • Gezellige lunch op kantoor;
  • Veel borrels en uitjes, denk aan wintersport, padel, karaoke, MudMasters, kerstdiner en ga zo maar door!
  • Een superleuk en warm team!

 

Interesse?
Ben je geïnteresseerd en wil je meer weten over de functie? Neem dan contact op met Daan Krijnen daan.krijnen@oceanoutdoor.nl . Direct solliciteren kan natuurlijk ook. Stuur daartoe je motivatie en CV onder vermelding van ‘Business Application Manager Ocean Outdoor’ aan hr@oceanoutdoor.nl.

We zien je reactie graag tegemoet.

Wil je meer weten over Ocean Outdoor?

Neem dan contact op met ons

Sales support