Challenge the Status Quo in DOOH

Na het overweldigende succes van de eerste editie was het tijd voor de tweede editie in 2022 waarin wij wederom alle creatieven uitdagen om nog extremer, innovatiever, onconventioneler, grensverleggender te zijn. De Ocean Digital Creative Competition is een jaarlijks terugkerende competitie waarbij reclamebureaus, mediabureaus, ontwerpstudio’s, digital agencies, merken en eigenlijk alle creatieven de grenzen kunnen verleggen in DOOH. In de competitie wordt er gestreden om de hoofdprijs van €500.000,- aan bruto mediabudget.

Let your idea go big

De tweede editie stond in het teken van – Let your idea go big! En we gingen groot, want de uitreiking vond plaats in Fabrique des Lumières, waarbij wij de gehele expositiehal in het teken hadden gezet van de Ocean Digital Creative Competition Amsterdam. Benieuwd naar de deze editie? Bekijk de aftermovie van de uitreiking en de impressiefoto’s. Ben je ook benieuwd naar de eerste editie? Daarover vind je hier meer.

Heb jij of jouw bureau een geweldig idee? Stuur jouw idee in en doe mee aan de derde editie van de Ocean Digital Creative Competition Amsterdam.

De juryleden van 2022

De juryleden van de tweede editie van de competitie waren:

  • Inge Ligthart – Partner/CEO Dawn, Juryvoorzitter Ocean Digital Creative Competition Amsterdam 2022
  • Isabelle Udo – Founder & Creative Director VideOrbit Studio
  • Jasper Janssen – Creative Director ACHTUNG!
  • Kim Nieuwenhuijs-Griffioen – Creative Director CODE D’AZUR
  • Maddie Raedts – Co-Founder IMA (part of Media.Monks)
  • Matthijs de Jongh – Partner KesselsKramer
  • Max Pinas – Executive Creative Director DEPT
  • Sharon de Graaf – Creative Director Dawn
  • Susanne van Nierop – Content director / editor-in-chief Adformatie

Meer informatie

Mocht je nog vragen hebben of heb je meer informatie nodig? Neem dan contact met ons op en wij helpen je graag verder!

Ocean Digital Creative Competition Amsterdam