Challenge the Status Quo in DOOH

De derde editie van de jaarlijks terugkerende Ocean Digital Creative Competition Amsterdam zit erop. Ook dit jaar wederom een succesvolle editie met 70 inzendingen: 50 in de categorie commercieel en 20 in de categorie non-profit. De Digital Creative Competition is dé competitie waarbij de grenzen worden verlegd in Digital Out of Home.

De Ocean Digital Creative Competition is een jaarlijks terugkerende competitie waarbij reclamebureaus, mediabureaus, ontwerpstudio’s, digital agencies, merken en eigenlijk alle creatieven de grenzen kunnen verleggen in DOOH. In de competitie wordt er gestreden om de hoofdprijs van €500.000,- aan bruto mediabudget.

Creatie & Innovatie

De eerste editie van de Digital Creative Competition in Amsterdam vond plaats in 2021, een jaar waarin de gevolgen van de corona crisis nog duidelijk zichtbaar waren. Nu, drie jaar later, is het geweldig om te zien hoe het niveau van de competitie zich heeft ontwikkeld. Als Ocean Outdoor zijn we vastbesloten om te blijven investeren in creativiteit en innovatie, waarbij de Digital Creative Competition een hoofdrol speelt. Vanuit Ocean Labs en Ocean Studio zullen we samenwerken met de winnaars om de winnende cases tot uitvoering te brengen. We kunnen nu al niet wachten op de editie van volgend jaar waarbij nieuwe fantastische ideeën een podium kunnen geven.

Heb jij of jouw bureau een geweldig idee? Stuur jouw idee begin volgend jaar in en doe mee aan de vierde editie van de Ocean Digital Creative Competition Amsterdam.

Bekijk hieronder de aftermovie van de award uitreiking 2023.

 

WINNAARS COMMERCIEEL

WINNAARS NON-PROFIT

De juryleden van 2023

De juryleden van de derde editie van de competitie waren:

  • Carolien van ’t Hek | CEO UM, Juryvoorzitter Ocean Digital Creative Competition Amsterdam 2023
  • Bas van den Hoogen | Managing Director Dentsu OOH
  • Emilio de Haan | Founding/Creative Partner Herc the agency
  • Jordi van de Bovenkamp | Executive creative-director Boomerang Agency
  • Kimberly Gotjé | Media Planner H&M Netherlands & Germany
  • Larissa Altenburg | Media Manager Benelux Chanel
  • Nneka Davelaar | Head of Media Hammerfest
  • Reinier Steures | CEO en Ömer Tuzkapan | Advertising Stratergist Natwerk
  • Robert van de Starre | CEO Kinetic Nederland
  • Thijs Bontje | Creative Director N=5

Meer informatie

Mocht je nog vragen hebben of heb je meer informatie nodig? Neem dan contact met ons op en wij helpen je graag verder!

Ocean Digital Creative Competition Amsterdam