Rotterdam Binnenwegplein

Waar kun je beter ‘shoppen’ dan op het Binnenwegplein. Het plein is dé thuisbasis van zowel grote publiekstrekkers als MediaMarkt en Zara, maar ook van exclusieve winkels als Urban Outfitters en TK Maxx. Goed nieuws: binnenkort wordt het winkelaanbod uitgebreid met de komst van de grootste Primark van Europa en boekenwinkel van het land (Donner). Deze nieuwkomers zijn onderdeel van het prestigieuze Forum Rotterdam project.

Het plein dat de Oude Binnenweg, de Lijnbaan en de Koopgoot met elkaar verbindt is verrijkt met een 27 m² groot digitaal scherm. Dankzij de aanwezigheid van verschillende horecagelegenheden en de vele bankjes is het plein ook de perfecte plek om even een ‘pitstop’ te houden tijdens het shoppen. Wil jij je merk onder de aandacht brengen op deze hippe winkelhotspot? Dan is dit high-impact scherm meer dan geschikt!

Groots digitaal adverteren

Adverteren bij Ocean biedt een geweldige kans om met creatieve content een groot publiek te bereiken. Bewegende beelden in je campagne worden 52% beter bekeken dan stills (bron:Validators), je campagne houdt langer de aandacht vast en is vanaf lange afstanden zichtbaar. De campagnes worden getoond op full-video schermen die elke 60 seconden in een loop doorlopen, met een mix van commerciële en niet-commerciële content om de aandacht van voorbijgangers langdurig vast te houden. Als je moeite hebt met het opmaken van beeldmateriaal in verschillende formaten, biedt onze creatieve ontwerpstudio hulp om het beste uit jouw campagnemateriaal te halen.

Downloads

Rotterdam Binnenwegplein

Grafieken worden geladen...
Grafieken worden geladen...

Meer informatie?

Wil jij meer informatie over het adverteren op digitaal, het opmaken van de campagnes of over iets compleet anders? Neem dan contact met ons op.

Sales support