Ocean nu ook digitaal langs de snelweg in Limburg en Friesland

Betere nationale dekking en kwaliteitsimpuls voor digitale netwerk Ocean Outdoor

Ocean Outdoor heeft twee nieuwe digitale masten, één refurbished mast en vier nieuwe digitale totems in gebruik genomen.

Het gaat om de ‘roadside’ locaties A32 Leeuwarden Grou en A73 Venlo-Noord, een refurbished mast langs de A16 bij Dordrecht, en vier nieuwe tweezijdige totems in Westfield Mall of the Netherlands.
Ocean Outdoor telt hiermee nu in totaal 340 (grootformaat) digitale schermen op 195 locaties.

Twee primeurs

Om te beginnen twee primeurs voor het digitale Ocean Outdoor-netwerk. Langs de rijksweg A73 tussen Venlo en Nijmegen, bij Horst, staat sinds kort Ocean Outdoors eerste (dubbele) digitale snelwegmast in Limburg.
En digitaal grootformaat werd al aangeboden in de stad Leeuwarden, maar met de komst van de locatie A32 Leeuwarden Grou – tussen Heerenveen en de provinciale hoofdstad – biedt Ocean Outdoor die mogelijkheid nu ook voor het eerst langs de snelweg in Friesland aan.

Image Leeuwarden Grou

Klik hier voor meer informatie over de mast Leeuwarden Grou.

image Venlo Noord

Klik hier voor meer informatie over de mast Venlo Noord.

Rigoureus ingrijpen

Daarnaast had Ocean Outdoors digitale grootformaat mast langs de A16 bij Dordrecht wat storingen, waarop is besloten om rigoureus in te grijpen: een groot deel van de elektronica aan de binnenkant van het LED-scherm is vervangen door nieuwe en modernere onderdelen. Bovendien hebben het scherm en de mast een grondige poetsbeurt gekregen, waardoor het geheel er nu weer als nieuw bijstaat.

Westfield maakt het waar

Tenslotte heeft Ocean Outdoor vier nieuwe totems rond Westfield Mall of the Netherlands in gebruik genomen. De zomermaanden juli en augustus waren qua bezoekersaantallen de drukste maanden tot nu toe sinds de opening van ‘Westfield’. Met in augustus maar liefst 1,6 miljoen bezoekers – en dat in een periode waarin traditionele winkelgebieden normaalgesproken juist rustiger zijn. Westfield maakt zijn claim als dé lifestyle experience dus meer dan waar.

De nieuwe, tweezijdige digitale totems van Ocean Outdoor staan om de mall heen, bij de entrees waar respectievelijk Albert Heijn, Jumbo, McDonald’s en H&M zich bevinden. Inclusief de vier nieuwe totems bestaat de totale digitale propositie van Ocean Outdoor in Westfield nu uit 26 totems, de Caroussel én de Entrance.

Met de ingebruikname van de nieuwe totems en masten krijgt het netwerk van Ocean Outdoor een kwaliteitsimpuls en biedt het nog betere digitale landelijke dekking.

Voor vragen neem contact op met:

Jorinde Hehanussa:
jorinde.hehanussa@oceanoutdoor.nl
+316 2338 9788.

Deel op