Ocean Outdoor heeft een nieuwe locatie toegevoegd aan het city netwerk. In Winkelcentrum de Roselaar in Roosendaal hangt vanaf nu een digitaal scherm van 15 vierkante meter. Dit interactieve scherm, gelegen op een druk en overdekt plein, biedt diverse mogelijkheden voor interactieve campagnes, zoals activaties, gaming, DeepScreen™ en augmented reality. Een unieke feature is de livestreaming-optie, waarmee bijvoorbeeld het claimen van een wedstrijd tijdens de Olympische Spelen in Parijs mogelijk is.

In de wijde omgeving van Roosendaal is de Roselaar het belangrijkste winkelcentrum, waar zowel lokale winkeliers als bekende namen zoals Amac, Hema en ICI Paris XL te vinden zijn. Met jaarlijks 3,7 miljoen bezoekers is de Roselaar een populaire bestemming. Het winkelcentrum kenmerkt zich door een mix van Nederlandse en internationale retailers, samen met lokale ondernemers, wat het een uniek karakter geeft. Bovendien is de Roselaar goed bereikbaar en biedt het uitgebreide aanvullende diensten en faciliteiten, evenals voordelig parkeren.

Meer informatie vind je op Roosendaal Centrum – Winkelcentrum Roselaar