AMSTERDAM, 13 december – Ontdek de kracht van The Loop! Met 65 schermen verspreid over twee toonaangevende winkelcentra biedt ons full-motion netwerk, voorzien van Ocean Labs-technologie, de ideale omgeving voor livestreaming, data-integratie en social feeds.

In de Westfield Mall of the Netherlands bereikt u dagelijks 40.000 mensen. Dankzij 26 strategisch geplaatste dubbelzijdige totems met meer dan 200 winkels, jaarlijks goed voor 14,5 miljoen bezoekers, wordt uw merk een essentieel onderdeel van de winkel- en entertainmentervaring.

Shoppingcenter Overvecht, een populaire bestemming voor bezoekers uit Utrecht en omgeving, herbergt meer dan 100 winkels, waaronder merken als Douglas en Nike. Met 12 gepositioneerde totems verwelkomt het jaarlijks 7,2 miljoen bezoekers, waaronder gezinnen, studenten en dagjesmensen. The Loop brengt uw merk onder de aandacht bij een groot en divers publiek in beide winkelcentra.

Bekijk de video hieronder of ga naar de The Loop en ontdek alle mogelijkheden.

The Loop is onderdeel van ons Ask for it by Network propositie. Naast The Loop zijn er ook de netwerken The GridAlways On en City Entrance beschikbaar. Voor meer informatie over onze netwerken, neem contact op met sales@oceanoutdoor.nl.