The Art of Indoor #NeverStopLearning

Onze Engelse collega’s gaan een serie webinars organiseren: The Art of Indoor #NeverStopLearning.

Op donderdag 30 April om 13.00uur Nederlandse tijd presenteert Opinium: Understanding the impact of Coronavirus.
Opinium heeft de afgelopen weken aan een reeks krachtige en informatieve rapporten gewerkt om organisaties te helpen in deze uitzonderlijke tijden. De rapporten hebben betrekking op verschillende onderwerpen:

  • De effecten op de consumentenbestedingen
  • De manier waarop MKB’ers reageren op Covid-19
  • Onderzoek naar sectoren en merken die harder moeten werken aan effectieve communicatie.

De presentatie wordt gepresenteerd door Jordan Wood (Research Manager, Opinium) en Molly MacLean (Senior Research Executive, Opinium).
Schrijf je nu in voor de presentatie via de volgende link:
https://us02web.zoom.us/webinar/register/WN_kJEV9KEsTRuzJshP-3FK_w

 

De eerste webinar van de serie The Art of Indoor #NeverStopLearning

De eerste editie wordt gepresenteerd door Phill Hall Joint Managing Director Ocean Outdoor UK. Het zal gaan over de learnings uit het verleden en hoe sterke merken reageren in crisistijd.

Phill Hall zal de volgende onderwerpen behandelen:

  • Waarom floreerde DOOH tot het moment van de lock-down?
  • Hoe heeft onze industrie gereageerd?
  • Wat hebben we geleerd van eerdere recessies?
  • Hoe gaan we met DOOH er sterker uitkomen?

De webinar heeft reeds plaatsgevonden. Je kunt hier alle webinars terugkijken: https://oceanoutdoor.com/webinars/

De tweede editie zal plaatsvinden op 28 april om 12.00uur Nederlandse tijd. De webinar zal een sneakpreview zijn over het neuroscience onderzoek van Ocean Outdoor UK. Meer informatie over de tweede editie van The Art of Indoor #NeverStopLearning volgt.

 

De tweede webinar van de serie The Art of Indoor #NeverStopLearning

De tweede webinar van onze Engelse collega’s heeft reeds plaatsgevonden. Je kunt de webinar Neuroscience – The Art of Outdoor and Beyond terugkijken: https://oceanoutdoor.com/webinars/

In de tweede editie heeft Monika Tomova onze Ocean Insight Manager UK de volgende onderwerpen behandeld:

  • Het baanbrekende neurowetenschappelijke onderzoek van Ocean naar de ware impact van OOH
  • Het identificeren van de WOW-factoren voor het inzetten van succesvolle OOH-campagnes
  • Het bereik van DOOH in het bredere spectrum van het medialandschap

Vragen?

Voor vragen kun je contact opnemen met Marlies Smits.

Marlies Smits
Marketing Manager
Marlies Smits
Deel op